Nahoru

Kritéria 1. kola přijímacího řízení pro školní rok 2025/2026

Kritéria přijímacího řízení vyhlašuje ředitelka školy podle ustanovení § 60 zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon) ve znění pozdějších předpisů a dále dle vyhlášky č. 422/2023 Sb., o přijímacím řízení ke střednímu vzdělávání a vzdělávání v konzervatoři v platném znění. Kromě zákonem stanovených podmínek stanovuje tato kritéria pro přijetí na Gymnázium a Střední průmyslovou školu Duchcov.

Pod následujícími odkazy naleznete kritéria přijímacího řízení do jednotlivých oborů pro školní rok 2025/26

 

79-41-K/81 Gymnázium  (osmileté studium) (Velikost: 310.92 kB)

 

79-41-K/41 Gymnázium (čtyřleté studium) (Velikost: 311.97 kB)

 

36-45-M/01 Technická zařízení budov (Velikost: 313.59 kB)

               

36-46-M/01 Geodézie a katastr nemovitostí (Velikost: 311.46 kB)

 

36-47-M/01 Stavebnictví - Architektura a interiérový design (Velikost: 329.84 kB)

 

 

Konec příspěvku

Zřizovatel školy

Kde nás najdete

close
Tato webová stránka používá cookies
Tato webová stránka používá nezbytné technické cookies pro zajištění správné funkcionality webu. Dále může web používat cookies pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely.
Pokud tomu tak je, naleznete v nastavení níže.
Nastavení cookies
Tyto webové stránky využívají cookies pro zajištění správné funkcionality webu, pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely. Zde můžete přijmout či odmítnout některé druhy cookies, které nejsou nezbytné pro základní funkcionalitu webu. Svůj souhlas můžete kdykoliv v budoucnu odebrat či znovu udělit.
Základní technické cookies
Tyto cookies jsou nutné pro základní funkcionalitu webu. Patří sem například přihlašování uživatelů, nebo uložení informací o souhlasu s ostatními cookies.
Analytické cookies
Analytické cookies ANONYMNĚ ukládají data o pohybu na stránkách, stráveném času u jednotlivých stránek apod.
Marketingové cookies
Marketingové cookies sledují návštívené stránky uživatele a jsou využívané k cílené reklamě u služeb jako je např. Facebook, Seznam nebo Google.